Thursday, April 14, 2011

HARI INI PUNYA CITE

Wahh,,saya berbangga dengan diri ini sebab tak tido pon dalam kelas Chemistry...Tahniah!Tahniah!Rehat pula saya ke library,,budak baik...Sebab kat situ air-cond sedap giler,,selain kat dalam bilik kaunseling...Nek rehat BI..And masa kelas BI tadi,,my book is the only one that is perfect and neat,,other than Intan and da gang....Kendian,,hujan,,yang sangat2 lebat..Pada hari yang hujan ni paling sedap mestilah tarik selimut dan tido kan??Jadi saya pon tido...Mimpi pula something misteri...Tetiba je, cikgu kejut..Aigoo...Dah abes belaja,tinggal nak buat latihan je..Bagilah saya tido cikgu~~Nak balik tu,semua 'beratur'..Ye,,untuk kali pertamanya kitowg pegi ke sesuatu tempat beratur....Masa nak cross jalan tak berbumbung yang menghubungkan blok c dan blok b,(budak THO mesti tau!!),saya bagi laluan kepada Dayah..Saya dah bersedia nak lari tetiba Dayah menjerit sambil terlompat ke belakang...Rupanya ada katak,,die cakap katak tu tengok die..Ape2 jelah Dayah...Jalan2,,tengok kat susur gajah ade buat karnival..Sesak sangat..Saya pon ambil kesempatan ini untuk berdiri di sebelah lelaki encem...haha,,Tapi saat indah ketika hujan tak lama apabila saya ditolak...Nak masuk balik tak boleh.Terpaksalah tunggu kat pondok jaga,,Kendian,,hujan pon benti...
Saya sungguh fokus sampai orang klik gamba pon tak perasan...
Bahagian hujung2 itu telah saya habiskan...
Apabila hujan,perasaan menjadi sentimental...

P/S:Ayat skema...

-budak yang mengkarut sebab tak tau nak tulis ape..-

No comments:

Post a Comment